نیمه ی شعبان

ای غایب از نظر،به خدا می سپارمت/ جانم بسوختی و ز جان دوست دارمت

تو را من چشم در راهم...

 

دوستان عزیز!عید میلاد حضرت مهدی رو به شما تبریک میگم

امیدوارم اوقات خوشی داشته باشین و هنگام دعا ما رو هم فراموش نکنین...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت21:15---23 خرداد 1393
بار دیگر یاد دلبر می کنم

نغمه ی یابن الحسن سر می کنم

بار دیگر می رود از کف قرار

قلب من پر می کشد سوی نگار

می کنم یاد از امام منتظر

آن یگانه منجی کّل بشر

گرچه از وصفش زبانم الکن است

نام او آرامش قلب من است
سلام
عيدتون مبارك
پاسخ:بسیار زیبا! ممنونم که همیشه با نظرات پر از لطفتون ما رو شرمنده می کنین....عید شما هم مبارک.


m
ساعت11:46---23 خرداد 1393
برخیز که حجت خدا می آید /
رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر /
بوی گل نرگس از فضا می آید

عید میلادش مبارک


به امید ظهورش...
پاسخ:عید شما هم مبارک...اللهم عجل لولیک الفرج.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت10:39---23 خرداد 1393
ما شیفته ی زلف سمن سای توییم
دل داده ی قامت دل آرای توییم
هرچند فسرده ایم در باغ حیات
دل خوش به ظهور سرو بالای توییم

ســـلام مریم جون! عیــــد نیمه شعبان رو تبریک می گم
پاسخ:ممنونم الهه خانم! خوشحال شدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:شعبان,حضرت مهدی, | 21:35 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.